1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614957 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2009154

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det kan vi nog glömma. Känslan är att Nubben är nöjd med truppen och konkurrenssituationen. Det är iaf vad han säger i intervjuer

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Blir Lööke ett oskrivet kort efter sista hjärnskakningen så bör och tror jag på ett nytt namn i truppen .