Synct: Det är ju som Harald sa. Det viktigaste är den sportsliga ledningen, Sen bygger man från toppen. Men vad härligt en menlös säsong till att beskåda. Kul att vi medverkar eller nått. Vart har våra fallskärmspengar tagit vägen? Den där Lindberg ser inte Nubben ut att träffat rätt på dock. Menlös spelare som inte verkar ha sin styrka i nått speciellt..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...