Klass skillnad på lagen när det gäller att veta vadoch hur man ska agera på isen. Björklöven har mkt bättre tempo o en klar spelidé, dessutom bjuder man inte på slarvchanser i egen zon.
Våra backar är obekväma med puck, vi saknar idé hur vi tar oss från egen zon in i anfallszon. Dessutom hamnar vi oftast runt sargerna för man är ofarlig.
Tyvärr räcker inte detta lagbygge i år, har minst 2 femmor som producerar noll o ingenting.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Våra backar är obekväma med puck, vi saknar idé hur vi tar oss från egen zon in i anfallszon. Dessutom hamnar vi oftast runt sargerna för man är ofarlig.
Tyvärr räcker inte detta lagbygge i år, har minst 2 femmor som producerar noll o ingenting.