mikenomad: Jag saknar faktiskt Fredagsmatcherna i Allsvenskan då Skellefteå harvade där för massa år sedan. Var ofta bra drag och mycket publik på dom matcherna. Men och andra sidan livesänds inte alla matcher på TV då.
ante08: Din sista mening är avgörande. När det som idag finns möjlighet att se matcherna på TV är det tyvärr det första valet för allt för många när de stressat hem efter en tuff arbetsvecka, fått fram mat på bordet och längtar efter fredagsgroggen och lugnet
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer