1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2010389

Sv: Apropå nånting...
puffe: Det händer ingenting ,,vi har 3 med hjärnskakning , 1 har sytt i handen , 1 långtidskadad rygg , och Hartmann .
Vad tänker Timrå ?
När tänker Timrå ?
Tyst är det och förblir nog så .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8839}: De tänk nog så dä knakar å blir över!!!
Men de finns inga peng i pungen!!!
Vi kör på dä vi har ..lyft upp ett par J-20 spelare!
Eller skriv ett par korttidskontrakt...
Men marknaden är tunn!
Å köpa grisen i säcken ä inget vidare!
Dä har vi gjort för å dä slut åt helvete!!!

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Jag har ju inte koll på Er, men vi har inte ens nått halva serien och ni är bara några poäng från topp 2. Jag tror Dahlen bl.a. blir bättre så ni är nog med när det gäller

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer