1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614912 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2010407

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Skönt att höra, har en del av släkten som ar avfällingar, eller dom är ju från Medelpad, så det är helt OK.

Vi kan väl respektera varann ändå. Min flottar-Pappa höll på Wifsta/Östrand , men din Fru borde få en större påverkan I Er relation