1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2010432

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ja, Snel hest i afton blir något att bita i. Dom har tagit 21 poäng på sina senaste 10, vilket är 3:e bäst i serien. Så det blir rejält tufft, i synnerhet med det skadeläge vi har. Förhoppningsvis kan vi slugga oss till en pinne eller tre. Gillade hur vi brunkade ner grisiga Kristianstad sist. Inget fänsy-pänts. Bara in och kötta och göra fulmål.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Fulmål is da shit!
Minns drömmande tillbaka till Mr. Brunkare/fulmålare #1 i TIK, Martin Sonnenberg.
Inte många stilpoäng där men resolut och pådrivande på och utanför planen.
Den grabben kunde verkligen ta för sig.
Puckuslingen bara skulle in i mål, oavsett vad som stod i vägen..
Mmmm, hockey-nostalgi deluxe =)

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Hästar finns inte, de är en frukt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer