{8839}: Möjligt. Och värvningen av honom antog väl adekvat medial uppmärksamhet också. Ingen som hasplade ur sig "spetsvärvning" där
Inlägg: 2012675
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det svänger snabbt, i slutet på november hoppades ni på Liss men trodde inte det skulle vara realistiskt.. Nu när han är klar för oss så är han plötsligt ingen vidare spelare...
"Sputnik: Jag skulle hoppa högt av glädje om Olle Liss skulle bli aktuell för Timrå. Jag tror dock inte det är realistiskt."
"Sputnik: Jag skulle hoppa högt av glädje om Olle Liss skulle bli aktuell för Timrå. Jag tror dock inte det är realistiskt."
+ 5