1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614953 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2012883

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Timrå gjorde helt rätt och nu tar vi och dom nya tag , nästa gång så är alla nöjd ..hoppas vi .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Om tv4 och Cmore strejkar i natt då kan vi inte se matchen på tv imorrn ??