1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2013854

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Man kommer i mål och blev 2a ..30 sekunder sedan måste man fara fram till vinnaren och gratulera den för att han vann .
Är den ingen som blir förbannad att dom förlorade ?
Samma sak som om motståndaren gör mål , så far man förbi deras bås och gör high-five.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Min uppfattning är inte att skidåkare är dåliga vinnarskallar eller väljer att förnedra sig självmant.
Jag tolkar det mer som att skidvärlden i tämligen hög utsträckning består av idrottsmän och kvinnor som är sportsligt sinnade

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Man tackar ju varandra i hockey också när matchen är slut. Även om man är förbannad och har förlorat. Jag har till och med sett spelare krama om varandra. Vad är din poäng?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer