Inlägg: 2013866
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{8839}: Kalla, Gunde, Wassberg m.fl. var/är inga vinnarskallar alltså. Då undrar jag om du nånsin sett någon intervju med dessa efter ett dåligt lopp
+ 4
Känns som en del är nöjd att bli 2a eller 10a
Vinnarskalle /Dålig förlorare ..ja ..det tog ett tag att smälta förlusten .