1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2013866

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag har tävlat mycket i mina dar ,men att tacka vinnaren efter 30 sek efter ett lopp där man har gett allt och blivit 2a har jag aldrig gjort , jag sökte upp han senare och tackade för god match .
Känns som en del är nöjd att bli 2a eller 10a
Vinnarskalle /Dålig förlorare ..ja ..det tog ett tag att smälta förlusten .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8839}: Kalla, Gunde, Wassberg m.fl. var/är inga vinnarskallar alltså. Då undrar jag om du nånsin sett någon intervju med dessa efter ett dåligt lopp

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.