Det var länge sen man var så här jävla förbannad efter en match. Vidrigt äckligt lag att torska mot som konsekvent förstärker varenda kontakt förutom de som de helt sonika slänger sig i.
Dessutom verkar deras utrustning vara insmetad med handbollsklister då våra klubbor bara tycks fastna i sörjan hela tiden. Nä fy faan vilket vidrigt lag. Definitivt ett lag värdigt att hata resten av säsongen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...