1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614974 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2015375

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
mikenomad: Ja, det känns som att han var med. Så det måste ha varit 97. Vi hade snott Dyrén från dom och så släppte han in den där pucken. Det kändes surt på så många sätt.
Angående Dimman så minns jag hur stort det kändes att han kom direkt från AHL. För att inte tala om Karjalainen, som hade spelat tillsammans med Gretzky. Vi var liksom en del av finrummet. Det var onekligen längre mellan den svenska andradivisionen och AHL/NHL på den tiden.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
hubbenorlen: Exakt, Dimman hade väl dessutom färgat in nån match i Rangers vill jag minnas. Var sinnessjukt stort då! Och Karjalainen ja, bara namnet.....en etablerad elitspelare som skrev på för oss. Vi var i schmööret 😎

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer