1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2015424

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Tikkare: Boo, med två o:n till och med, Ahl var Haukelandklass när vi gick upp. Vi var totalt överlägsna hela säsongen men vek ner oss i kvalserien. Den avgörande 4-0-matchen mot Nyköping är fortfarande den bästa hockeymatch jag sett. Inte spelmässigt kanske, men det var den första och enda gången jag har har förstått vad begreppet elektrisk stämning innebär.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
hubbenorlen: minns det som igår..det var helt otroligt! En euforisk lycka..overklig! Nåt man bara drömt om, om ens det med tanke på dom turbulenta åren..jag minns Robban Norberg med sin korta klubba..gjordes ett reportage om honom i sportnytt kommer jag ihåg..vilken lirare..synd han försvann från klubben

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer