{6870}: De verkar som alla i Mordor är avundsjuka på att Jonte kommer att bli en NHL spelare av rang!!! Varför klanka på honom hela tiden finns väl andra att spy galla över! Han är ljusår bättre än den bästa spelaren i Modo!
JonteD: Men sluta nu. Han är inte ljusår före de bästa i hockeyallsvenkan och ja jag tror helt ärligt att han kommer få det oerhört jobbigt att ta en plats i Nhl. Han bör jobba på fysik, defensiv och snabbhet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer