JonteD: Men om vi bara ska räkna poäng som det låter på dig så Johnson bättre
Inlägg: 2015960
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
hockey_21: Jag räknar inte poäng! Utan helheten av spelarnas agerande. O de kan väl en enögd som du oxo se att nästan vad än Jonte gör så är han ett hot mot motståndarna!