Fridens Liljor dä ä Jul!! Lägg ner stridsyxorna ett slag.. Vi har bar en kedja i vårt lag.. Rest ä bar hårt kämpande krigare utan målsinne! Boys blev fri igår igen.. Sköt i plocken.. Lidbergh..bra i sarghörnen.. Stark å rejäl..men dä räck int.. Vi får inse redan nu att SHL kan vi ge fan i... Vi är topp 4-5...å där lär vi stanna! Vi har loosat mot topptrion..å Gurkorna! Vi är int bättre.. Nä...nu får vi rycka upp oss mä go dricka å mad! Lägg ner snack om " Metoo " å fyllesvin nu.. Nu blir vi vänner å släta av varandra.. AIK på freda å ja ä livrädd!! Nä nu ge fan i att å låt att rinna lätt i hals å snoken i JUL!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lägg ner stridsyxorna ett slag..
Vi har bar en kedja i vårt lag..
Rest ä bar hårt kämpande krigare utan målsinne!
Boys blev fri igår igen..
Sköt i plocken..
Lidbergh..bra i sarghörnen..
Stark å rejäl..men dä räck int..
Vi får inse redan nu att SHL kan vi ge fan i...
Vi är topp 4-5...å där lär vi stanna!
Vi har loosat mot topptrion..å Gurkorna!
Vi är int bättre..
Nä...nu får vi rycka upp oss mä go dricka å mad!
Lägg ner snack om " Metoo " å fyllesvin nu..
Nu blir vi vänner å släta av varandra..
AIK på freda å ja ä livrädd!!
Nä nu ge fan i att å låt att rinna lätt i hals å snoken i JUL!