Jag lägger ner nu. Jag orkar inte bemöta fler imbecilla inlägg, de som fattar fattar. Heder åt er och God jävla jul till samtliga tikare. Även blöjhuliganerna
mikenomad: Ja så avslutar vi kvällen med att lägga sig platt.. Lås in dig och skydda dina barn från sådana hemskheter som ett hoppande fyllo. Ja jag har själv barn.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag lägger ner nu. Jag orkar inte bemöta fler imbecilla inlägg, de som fattar fattar. Heder åt er och God jävla jul till samtliga tikare. Även blöjhuliganerna