Synct: Se där, Troll-fan är på G igen, jagsägdådääh!
Det är så pretentiöst, bakfullt och stingsligt här, dålig stämning helt enkelt Man kan väl behålla The X-mas Spirit ända till mellandagsrean i alla fall?
Låt julefriden vara med eder, spela något religiöst med Lönnå hemma i stugvärmen. Det finns dom därute som har en mycket sämre Juldag än du.. Tips från Coachen..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är så pretentiöst, bakfullt och stingsligt här, dålig stämning helt enkelt
Man kan väl behålla The X-mas Spirit ända till mellandagsrean i alla fall?
Låt julefriden vara med eder, spela något religiöst med Lönnå hemma i stugvärmen.
Det finns dom därute som har en mycket sämre Juldag än du..
Tips från Coachen..