mikenomad: Med denna trupp är det inget misslyckande, men kan tycka att med våra förutsättningar iom degraderingen, fallskärmen, att vi inte satsade något i SHL, borde haft ganska bra ekonomiska förutsättningar att bygga fint lag i HA. Där ligger väl lite min "besvikelse". Att vi dessutom inte spänner bågen med världens chans med Dahlén i spetsen.
Det rinns en bra och fin grund i dagens Timrå. Dock tycker jag det syns att vi inte räcker till riktigt för topp 3. En center som går in i 2 första kedjoena, spetsforward, med näsa för mål, plus spetsig back så kan vi få mer djup i laget.
Meyer är ju ledig och där skulle jag inte säga nej!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det rinns en bra och fin grund i dagens Timrå. Dock tycker jag det syns att vi inte räcker till riktigt för topp 3.
En center som går in i 2 första kedjoena, spetsforward, med näsa för mål, plus spetsig back så kan vi få mer djup i laget.
Meyer är ju ledig och där skulle jag inte säga nej!