JonteD: Såg att hockeylabbet räknat fram att Svedberg hittills varit SHLs bästa målvakt. Känns lika roligt för er antar jag som när Reideborn lyckades i Djurgården.
{5647}: Tja, bara att acceptera att 1: Han är känslostyrd och som den Stockholmare med Djurgårdshjärta han är så är motivationen säkerligen större där än här och 2: Han har ohyggligt mycket bättre omgivning i år jmfrt med hos oss. Men hos oss VAR han dålig
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer