1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2018219

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Hassan: Spelar väl ingen roll, men du har ju en massa kommentarer kvar i MoDoboken, så moderatorerna tål nog en förlust om man skriver på ett anständigt sätt(vilket du gör). Grattis till en välförtjänt seger då.

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
puffe: "Anständigt sätt"?
=Positiva saker om Modo.(Sekten framförallt!!!)
EJ kritik, ironi, vi är bättre än er, domaren hade inte fel, vi gjorde inte er sämsta match för i år, motståndet var bättre mm mm mm

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
puffe: Var är Ove ..?


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer