Hassan: Spelar väl ingen roll, men du har ju en massa kommentarer kvar i MoDoboken, så moderatorerna tål nog en förlust om man skriver på ett anständigt sätt(vilket du gör). Grattis till en välförtjänt seger då.
puffe: "Anständigt sätt"? =Positiva saker om Modo.(Sekten framförallt!!!) EJ kritik, ironi, vi är bättre än er, domaren hade inte fel, vi gjorde inte er sämsta match för i år, motståndet var bättre mm mm mm
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer