Trilske: Varför ska man bli raderad av den anledningen att man inte skriver regelbundet?
Jag har väl noll åsikter om modo när ni spelar mot KB65 och halva Småland.... när ni spelar mot Timrå så bryr jag mig såklart. Fast att behöva kommentera ert PP i 48 andra matcher för att kunna skriva en kommentar efter matcher mot oss.... ja det är rätt mastiga krav ni ställer då måste jag säga.
Kul för dig att du inte blir raderad i vår bok trots att du dyker upp som gubben i lådan efter ett derby...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag har väl noll åsikter om modo när ni spelar mot KB65 och halva Småland.... när ni spelar mot Timrå så bryr jag mig såklart. Fast att behöva kommentera ert PP i 48 andra matcher för att kunna skriva en kommentar efter matcher mot oss.... ja det är rätt mastiga krav ni ställer då måste jag säga.
Kul för dig att du inte blir raderad i vår bok trots att du dyker upp som gubben i lådan efter ett derby...