1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614844 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2018322

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Nevink: Inte direkt. Men ni har ju fler aktiva som skriver här så det vore inte jättekonstigt om ni hade fler rötägg. Även om jag såklart förstår att jag har väldigt lite att hämta här.

Kontroversiellt och iögonfallande kanske, men jag sitter i alla fall och "tjafsar" med er efter ni har vunnit och inte vice versa. Nog från mig, allt gott.

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Trilske: Alla kommer jämt kolla på vad den andra gjorde, bara så det är.
Man kan koka i stundens hetta av förluster, vissa tar mer än andra, som denna. Men i slutet av dagen är allting detsamma.

Säg att nån i Modo knockat ner nån i Timrå så han blir helt mörbultad, vecka senare knockar nån i Timrå ner nån i Modo så han blir helt mörbultad. Vi supportrar kommer bara försöka hitta ursäkter till att motståndarens attack vara så mycket fulare. Typiskt, så ditt försök till att vända Modo-flaggan till någon slags finare version av hockeytugget härinne blir otroligt fånigt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.