HH: Nä deklart, fortsätt att va positiv du, om du mår bättre av det. Fortsätt att ljuga för dig själv. Vill också tro att Timrå är bättre än dom visar men så är icke fallet. Inse fakta. Att gå och säga att det vänder snart är som att famla efter en nål i en höstack. Vi räcker helt enkelt inte till bara.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä deklart, fortsätt att va positiv du, om du mår bättre av det. Fortsätt att ljuga för dig själv. Vill också tro att Timrå är bättre än dom visar men så är icke fallet. Inse fakta. Att gå och säga att det vänder snart är som att famla efter en nål i en höstack. Vi räcker helt enkelt inte till bara.