EXPLORERSMÅLAND: GOTT NYTT ÅR!!!! Vi i Timrå snart nya poäng får. Jonte får MoDoliderna att kräkas. Sicken tur att de har n' Chips-Toby som utfläkas.. Snart ska gurkor från Västerås få däng. Kom snart åker vi ut till NHK en sväng... Ursäktä fö nödrimman, hä rinn lätt te kvälls tyddlien. =)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi i Timrå snart nya poäng får.
Jonte får MoDoliderna att kräkas.
Sicken tur att de har n' Chips-Toby som utfläkas..
Snart ska gurkor från Västerås få däng.
Kom snart åker vi ut till NHK en sväng...
Ursäktä fö nödrimman, hä rinn lätt te kvälls tyddlien. =)