Mycket snack kring spelare lågt i hierarkin men kom igen.. ett par femmor tar kampen bra och spelar jämt mot ett för dagen bra VIK. Däremot 1:a femman är genomruttet usla ikväll och totalt chanslösa när VIK är aggressiva och spelar fysiskt, massor av tid nerpressade i egen zon. Syntes tidigt i första perren och man tänkte att "Jo men de lär nog vaska om för att kunna hantera det bättre" men blev att man matchar 1:a hårt som vanligt och tror det löser något. Bedrövlig coachning.
Austin Farley som lämnar Luleå. Kan det vara nått för er? Gick ju bra i löven tidigare så han kan producera på denna nivå. Fast det kanske främst är centrar ni behöver på forwardssidan?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer