Kulltorp: Det är sammansättning av kedjorna som avgör hur bra man blir , vill alla inte bidra med sitt yttersta varje match så blir det flopp . Känns som alla inte vill tävla jämt av någon anledning. Vad det beror på är svårt att begripa , för dålig moral i laget, eller dåliga träningar . troligast spelare som inte räcker tlill för att vara på topp jämt . Känns som vissa är omotiverade i vissa matcher.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Känns som alla inte vill tävla jämt av någon anledning.
Vad det beror på är svårt att begripa , för dålig moral i laget, eller dåliga träningar .
troligast spelare som inte räcker tlill för att vara på topp jämt .
Känns som vissa är omotiverade i vissa matcher.