Som jag ser det har Timrå två strategier, att utveckla unga svenska spelare och att inte äventyra klubbens existens! Tycker att dom har lyckats med bägge hittills.
Jag hade velat ha Lukas Söderlund i Timrå! En perfekt powerplay-lirare och som skulle bidragit mycket i den offensiva spetsen! 6 mål på 3 matcher i Mariestad i allettan och 19 poäng på 14 matcher med Växjö lakers j20 lag varav 15 mål! En riktig sniper.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer