Är det någon som sitter på den längsta segersviten vi har denna sässe? Känslan säger att vi gör 2-4 bra matcher som vi vinner sen kommer en plattmatch och att vi blandar resultatmässigt efter det tills vi gör 2-4 bra matcher igen.
Förstår inte vart de insatsmässiga kommer i från? Tänker på matchen med VIK senast och plattmatchen mot KHK hemma innan landslagsuppehållet bland annat, de var ju så fruktansvärt usla.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Edit: när det gäller HA-statistik så har jag ingen aning däremot.