roger_sundsvall: Helt rätt. Det viktiga är att pricka in formen på slutet. Både Leksand och Rögle har gått upp trots dåliga tabellplaceringar medans AIK ifjol vann serien överlägset men med usel form.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Både Leksand och Rögle har gått upp trots dåliga tabellplaceringar medans AIK ifjol vann serien överlägset men med usel form.