Hassan: Anders är kung . !!! Många ramsor finns det och bra , inget att säga om det . I Iran nu så betyder HATA ..HATA och der hör inte hemma här eller i våra hall , visst får dom skrika det ,,och ha det kul och , känner er som kung eller vad ni eller dom vill få ut av det . Hata ligger på ett annat plan än ett skämt . Har inte sagt att du är med dom eller en av dom
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...