1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2021450

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-01-07
Hassan: Jag ska faan börja med hat-ramsor i vardagen!!!
När jag ringer Trygg-Hansa, Telia, PostNord eller Comhem ska jag inleda samtalet med att skriksjunga "JAG HATAR..." och sedan valfritt företagsnamn från listan ovan.
Sitter jag i bilköer ska jag också sjunga hatramsor och nu tror jag att jag ska pipa iväg och smäda kaffeautomaten lite

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-01-07
OlliJanne: När chefen glider in på morgonen sjunger vi alltid ”Ja vi hatar chefen, tjalalalalala”

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...