1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2021514

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-01-07
Heisenberg: Ja fan va sketet, seb har varit utomordentligt bra för timrå.

Andra får kliva på mer
Boyce och Berglund är på uppgång tycker jag.
Nässen såg vass ut senast, blir spännande att se vad han går för.
Dahlen får lägga in en extra växel redan nu istället för att invänta slutspelet.
Wahlgren kanske är förlorad men Westerlund hoppas jag kan vända sin formkurva uppåt igen nu.
Madsen är fasen het nu, hoppas han kan hålla i det och dra upp spelare som Hartmann, Lundin och Lindberg en litet snäpp till, de är ändå genombra spelare.

Som andra sagt tidigare, tåget går hela tiden nu.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-01-07
"Suckers try to win arguments, nonsuckers try to win."
Uppladdat:

500x0-quote-suckers-try-to-win-arguments-nonsuckers-try-to-win-nassim-nicholas-taleb-68-42-07.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...