sargad: Han måste ligga nära 95 nu. I sådana här lägen måste man bara älskar Boyce också! Han är överallt och alltid med klubba och kropp på rätt ställe. Kan vi få de lite tempo i tredje nu då!!
Woody Jokinen: boyce har varit lika bra sen han började ta sina första skär i Timrå. Bara att ingen har sett honom då han haft denna defensiva roll. I början av shl förra året var han klart Timrås bästa spelare. Boyce har alltid varit min favoritspelare och kommer alltid vara! Ge killen ett C eller A på bröstet!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...