Woody Jokinen: Håller med. Jag tänker inte skylla på domaren, han har varit usel men det är inte därför vi förlorar. Otroligt loj match. Samtidigt får man tänka på skadorna vi har på tongivande spelare (Lööke, Ohlsson och nu Hartmann).
Dock fattar jag inte alls vad förstalinan med Dahlén i spetsen har sysslat med.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...