Mysig match! Jag vet inte, men det kändes som att vi blev lite småägda. Mora lyckades störa perfekt i forecheckingen, och då hade vi inga motvapen. Det blev gåhockey, kladd och dumpningar från stillastående fws på blå. Sexigt!
Nu är man ju sjukt pepp på löven. 3 säkra!
Och: hockey kan mycket väl vara världens tråkigaste sport.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...