She: Vad beror det på att de flesta av spelarna ser totalt ointresserade ut, mer eller mindre har det sett ut så här under större delen av säsongen. Grundträningen ser precis som förra året ut att lysa med sin frånvaro. Vi har absolut inget topp 2 lag, men så här bedrövligt får det inte se ut! Jag kan bara få det till att ett tränarbyte kan ge lite välbehövlig energi, låt Ante ta över. Gör nått!!!!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi har absolut inget topp 2 lag, men så här bedrövligt får det inte se ut!
Jag kan bara få det till att ett tränarbyte kan ge lite välbehövlig energi, låt Ante ta över. Gör nått!!!!!!