Kerstin_k: Dåliga träningar genererar tillslut dåligt spel .pga av mycket matchades , när orken och fokuseringen dalar så kommer uppgivenhet och kampviljan bort . Sedan är det spelarnas attityd att visa vinnar instinkt och kamp anda . Finns den inte på träningarna så finns den inte i spelet . Jag tror att när nästa kval kommer så kanske det föds en ny utmaning för spelarna.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sedan är det spelarnas attityd att visa vinnar instinkt och kamp anda .
Finns den inte på träningarna så finns den inte i spelet .
Jag tror att när nästa kval kommer så kanske det föds en ny utmaning för spelarna.