1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2024212

Sv: Mora IK - Timrå IK 2020-01-15
OlliJanne: Mora är i skrivande stund inne i sin utan tvekan bästa form för säsongen. Det är kanske ligans just nu formsstarkaste lag. Så jag är inte förvånad över att de vann. De följde sin gameplan mästerligt.

Timrå har tappat alla sina snabbskrinnade motorer varav en under matchen. När Hartman gick ner, så blev det kaos i kedjorna.

Lägg där till ett uttrötande boxplayhelvete så var det starkt att bara förlora med 3-1.

Dahlén och Lundin har helt klart mer att hämta, och det är så dags nu.

Men att tabellen inte ljuger, det stämmer inte för Mora just nu. Vi måste titta på formtabellen. Den kan de mycket snart leda.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...