Charlie2: surt att det blev bortdömt men föga förvånande...men, vi kommer inte att knipa nån poäng ikväll, vi väger för lätt helt enkelt. Förlorar 9 av 10 närkamper..
erathoo: rätt eller FEL, förra matchen och denna. Att få två stycken 2 minuter 3-5. Att få ett mål bortdömt på samma premisser som det godkändes på Hovet igår....
erathoo: Med tanke på att vi saknar 40 procent av våra bästa poängplockare är jag ok med en poäng i kväll. Allt annat är bonus. Vi får spela som Brynäs brukade göra när man fortfarande fick byta vid icing. Förutsatt att vi når lika eller ledning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer