Pratade inte om matchbild eller skott. Påstår bara att det sett annorlunda ut om 3-3 fått stå, i min värld döms det bort för enkelt. Tror Timrå tappade mycket mentalt pga detta.
Sedan vad som är rättvist eller inte får ni fortsätta diskutera här.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Läs igen och läs rätt tack.
Pratade inte om matchbild eller skott. Påstår bara att det sett annorlunda ut om 3-3 fått stå, i min värld döms det bort för enkelt. Tror Timrå tappade mycket mentalt pga detta.
Sedan vad som är rättvist eller inte får ni fortsätta diskutera här.