JoseGonzales: Du är ju dum i huvudet som skämmer runt oss totalt på andras trådar. Timrå gör ju uppenbarligen någonting bra då dem ligger trea i tabellen, så snälla gå å lägg dig.
Gurkan: Jag ränker bara lyfta på hatten idag. Löven är klasser bättre än Timrå och förtjänar att stänka dit Timrå hårt idag. Det är inte vårat år, det är erat ha de gött alla löven fans och lycka till i kvalet👍😊
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer