{8839}: De tror jag inte på för fem öre!! Du är inte äldre än jag o att Timrå förlorade mot ett bättre lag ja men ge fan i att va negativ! Om alla är lite positiva så känns saker o ting bättre!!!! PUNKT SLUT!!
JonteD: Har du läst vad alla andra har skrivit ikväll , var det positiva inlägg ? Börja klaga på dom också är du snäll . För egentligen är du en snäll kille ,,eller hur Jonte ?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer