Nej nej...... det kommer ALDRIG mer bli allsvenskan för TIMRÅ igen!!?! Timrå är BÄST och kommer alltid att vara det...! Jo, dom kommer at SPÖA MoDo hemma det lovar jag......! Dom skämmer inte ut hela MEDELPAD..... kom ihåg det! Ha´re bra ALLA som älskar timrå!!!!? ///*Maria*
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jo, dom kommer at SPÖA MoDo hemma det lovar jag......!
Dom skämmer inte ut hela MEDELPAD..... kom ihåg det!
Ha´re bra ALLA som älskar timrå!!!!?
///*Maria*