puffe: Hej på dig .. det gick lite dåligt ikväll men vi möter er igen då jäsiken skall ni få stryk igen ..eller vi .
Inlägg: 2024914
Svarskommentarer
Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
{8839}: Haha, men ni gjorde ju ert i Övik senast. Som jag skrivet länge här, Hoppas vi får västernorrländskt derby även nästa år, men då i rätt serie. ha de bra!
+ 1