1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 2025523

Sv: Apropå nånting...
Vilket jävla skämt att Nielsen lånas ut medan Lander får vara kvar. Helt otroligt, vad fan håller dom på med? Less man blir.

Ser någon annan något som jag inte ser? Det här kan ju inte vara något annat än ren och skär svågerpolitik. INTE ok överhuvudtaget.

Är det någon som på fullaste allvar tror att Lander hade spelat hos oss om det inte stod just Lander på tröjan?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: Alla som kan hockey ser ju naturligtvis att det finns uppsida i Nielsen. Lander har dessvärre en begränsad sådan. Och utifrån det han presterat så ska han naturligtvis inte spela.
Så hade inte Ante vart tränare så hade han inte spelat.
Punkt slut! Så är det. Synd bara för laget som blir lidande tyvärr.

Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: Handlar frågan om Nielsen enbart om konkurrensen mellan honom och Lander?

Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: typiskt bara för pappa är tränare, lander är allt annat än bra

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer