Ja, fy vad vi är hemska som skämmer ut hela landskapet! Det är tur att stolta Sundsvall HC finns där uppe i toppen... någonstans... men vad nu... jag hittar inte... blind? Sorry... Var i elitserietabellen ligger Bobcats...!?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja, fy vad vi är hemska som skämmer ut hela landskapet! Det är tur att stolta Sundsvall HC finns där uppe i toppen... någonstans... men vad nu... jag hittar inte... blind? Sorry... Var i elitserietabellen ligger Bobcats...!?