luffaren: Räcker att se de på isen så är det inte svårt att bedöma...😜👊! Sen är det ju lite märkligt när Freddan går ut o hyllar Nielsen efter att vart utanför laget flera matcher komma in o göra en riktig bra insats. Lite märkligt att man då ska låna ut han. Borde ju fått spela mer naturligtvis då... Fast Freddan har huvudansvaret så vågar han nog inte gå emot vår demontränare som har hand om backarna... En backuppsättning som blir mer o mer villrådig över det kaos som råder med 8 backar ibland på matcher o 7 där alla ska spela o på det sättet aldrig får den kontinuitet o samspelthet . Nä SPELA för faan på 6 backar och då de bästa backarna o ha en som backup vilket Freddan var inne på i Timråpodden! Men så lär det ju knappast bli...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer