1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2025874

Sv: Apropå nånting...
Näe, nu får vi rycka upp oss... Säger som den gamle storbacken Fred Astaire: Sluta deppa, börja steppa ;-)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
sargad: Idag vill det flesta att det blir en ändring till något positivt för Timrå , efter en tråkig negativ tid med skador , avstängning och utlåning . En lätt vinst idag blir det inte om inte Matt Murley är skillnaden för annars är det det samma Timrå och Freddan har uttalat att det är fullt fokus igen .
Hoppas att Timrå kommer in på rätt spår igen ..och det är snart ..NU ..
Upp till bevis .
Annars anlitas Haverikommission .

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...